wtorek, 31 lipca 2012

Dzień czwarty 31-07-2012

Dzisiaj w pracy od godziny 10 do 18 jadłam, kanapki z pomidorem, papryką, ogórkiem i jajkiem na twardo. I piłam cały czas wodę z cytryną. i kupiłam sobie wafle ryżowe, świetny sposób na przekąskę. Polecam!


Po pracy wróciłam do domu i zjadłam pierogi z kapusta i grzybami, przyprawione i posypane cebulą wstawiłam do piekarnika na 200 stopni. Piekłam 10 minut. I wyjątkowo woda z cytryną.






Nic więcej już nie chcę jeść, nie mam kompletnie ochoty. Chyba się oduczyłam jeść. :)
                                                                        
Waga:69kg.
Dobranoc. :)

2 komentarze:

  1. Bardzo dziękuję, to tak cholernie miłe! :)
    Uda Ci się, zobaczysz. Tylko potrzeba czasu. Trzymam za Ciebie kciuki i będę śledzić Twoje postępy. Trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń
  2. Też muszę się oduczyć jedzenia :D
    A pierogi wyglądają baardzo apetycznie :)
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń